Transakcje sprzedaży doładowań telefonicznych

1

Terminal poprawnie wydrukował potwierdzenie doładowania. Klient wprowadził 14 cyfrowy kod doładowania, a konto nie zostało doładowane. Co należy zrobić?

2

Wybrano inny nominał doładowania/operatora aniżeli kupujący sobie życzył. Czy można anulować transakcję doładowania?

3

Co zrobić, gdy doładowanie nie wydrukowało się lub jest nieczytelne?

4

Do ilu dni mogę składać reklamację sprzedaży doładowania?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.