Fuzja

Witamy w świecie nowoczesnych płatności bezgotówkowych!

Podstawowe informacje dotyczące fuzji Polskich ePłatności z NeoTU

20 grudnia 2017 r., z chwilą dokonania wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym, nastąpiło prawne połączenie Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. („PeP”) ze spółką NeoTU sp. z o.o. („NeoTU”), której PeP jest wyłącznym udziałowcem od czerwca 2017 r.

Spółka Polskie ePłatności jest następcą prawnym, przejmującym wszystkie prawa i obowiązki wynikające z umów łączących dotychczas NeoTU z kontrahentami i partnerami. Umowy zawarte z NeoTU lub przeniesione na NeoTU z Kolporter pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania żadnych aneksów.

Zmiana ta ma wyłącznie charakter formalny i nie wymaga podejmowania jakichkolwiek działań.

Moment fuzji prawnej obu spółek rozpoczyna proces operacyjnego łączenia dwóch części organizacji. Do momentu przepięcia terminali na systemy Polskich ePłatności zapewniamy, że wszystkie usługi dostarczane przez dawne NeoTU, nadal będą funkcjonować na dotychczasowych zasadach, a bieżąca obsługa koordynowana będzie z poziomu oddziału w Kielcach. Zmianie nie ulegają zatem dotychczasowe numery telefonów infolinii technicznej, jak również dane opiekunów biznesowych.

1

Jaki jest cel przyłączenia NeoTU do PeP?

2

Jak ma przebiegać fuzja, kto kogo przejmuje?

3

Czy zmieniają się dane i adres korespondencyjny?

4

Jak nazywa się firma, która przejęła NeoTU i stała się stroną umów dotychczasowej spółki NeoTU?

5

Czy muszę podejmować jakikolwiek działania w związku z fuzją prawną?

6

Czy coś ulega zmianie dla Klientów związanych dotychczas umową z NeoTU?

7

Jaki numer infolinii obowiązuje dotychczasowych Klientów NeoTU po fuzji?

8

Gdzie i przez kogo prowadzona jest obsługa dotychczasowych Klientów NeoTU?

9

Na jakich zasadach Klienci będą współpracować z podmiotem, który przejął NeoTU?

10

Czy zmienią się numery telefonów i adresy mailowe pracowników NeoTU?

11

Czy zmieniają się numery kont do wpłat oraz numer konta, z którego dostaję przelew za wykonane transakcje?

12

Gdzie mogę zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem terminala?

13

Czy mogę używać nadal oznaczeń z logo NeoTU?

14

Jakie skutki w dalszej perspektywie niesie połączenie PeP i NeoTU?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.