1
Jak nawiązać współpracę z PeP?
W celu nawiązania współpracy zapraszamy do:
- wypełnienia formularza kontaktowego na naszej stronie www.pep.pl,
- kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z Centrum Obsługi Akceptanta - (17) 859 69 69 lub coa@pep.pl.
- kontaktu poprzez jedno z Biur Regionalnych (lista biur znajduję się na naszej stronie www.pep.pl w zakładce "Kontakt".
Do podpisania umowy należy przygotować dokumenty rejestrowe firmy, NIP, REGON. Niezbędna jest również obecność osoby upoważnionej do podpisywania umów w imieniu firmy.
2
Jak można rozszerzyć działalność (nowy punkt, dodatkowy terminal)?
W celu rozszerzenia umowy współpracy o nowy punkt lub nowy terminal w już działającym punkcie, zachęcamy do zgłoszenia zapotrzebowania poprzez zakładkę „Rozszerzenie współpracy" z logowanej Strefy Klienta PeP. Można również skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym lub Centrum Obsługi Akceptanta, które przekaże taką potrzebę Przedstawicielowi Handlowemu.
3
Jak otrzymać dostęp do strony www - tzw. Strefy Klienta PeP?
Dostęp do logowanej Strefy Klienta PeP otrzymuje każda firma nawiązująca współpracę z PeP. Wystarczy podczas podpisania umowy podać adres email (może to być adres prywatny, ponieważ służy on jedynie do przesłania hasła). Login i hasło dostępowe do serwisu wysyłane są na podany adres email. Uwaga: jeśli podczas podpisywania umowy nie zostanie podany email, lub hasło dostępowe zgubi się, należy w dowolnym momencie skontaktować się z Centrum Obsługi Akceptanta pod nr tel: (17) 859 69 69, które po weryfikacji dzwoniącego zgłosi odpowiednio aktualizację adresu email lub wyśle ponownie dane do logowania.
4
Jak można zamówić usługi dodatkowe, np. usługę logo, doładowania, cashback, DCC i inne?
Aby rozszerzyć umowy o współpracy o dodatkowe produkty tj. logo lub doładowania, należy skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym lub z Centrum Obsługi Akceptanta.
5
Czy można przenieść terminal ze starego punktu do nowego lub innego (np. w przypadku likwidacji punktu)?
Nie, ponieważ każdy terminal jest skonfigurowany do wymagań określonej lokalizacji oraz jest to niezgodne w wymogami organizacji płatniczych (VISA/MasteCard). Aby dokonać przeniesienia terminala należy skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym lub Centrum Obsługi Akceptanta.
6
Czy nowozatrudniony personel może obsługiwać terminal? Jeśli nie, to jaki jest proces szkolenia i jak je zamówić?
Każdy pracownik obsługujący terminal wymaga przeszkolenia z zakresu obsługi terminala oraz bezpieczeństwa realizacji transakcji. Dlatego też chęć przeszkolenia nowych pracowników należy zgłosić do Przedstawiciela Handlowego lub Centrum Obsługi Akceptanta, a Przedstawiciel Handlowy umówi się na szkolenie w dogodnym terminie.
7
Jak i gdzie można zamówić dodatkowe materiały marketingowe?
Dodatkowe materiały reklamowe np. naklejki na terminal lub na kasę punktu sklepowego można zamówić kontaktując się z Centum Obsługi Akceptanta (tel. (17) 859 69 69,
coa@pep.pl) lub Przedstawicielem Handlowym.
8
Jak można zmienić błędne dane adresowe na fakturze?
Potrzebę zmiany danych firmy można zgłosić poprzez logowaną stronę internetową (tzw. Strefa Klienta PeP) wypełniając odpowiednie formularze dostępne w zakładce „Podstawowe informacje" lub "Pliki do pobrania". Zgłoszenie zostanie przesłane automatycznie do systemu PeP, a zmiany wprowadzone w możliwie najszybciej. Alternatywną metodą jest zgłoszenie błędów do COA, które przekaże taką potrzebę Przedstawicielowi Handlowemu, który może dokonać modyfikacji zmian.
Uwaga: PeP i Bank BPH nie zmieniają danych w fakturach już wystawionych. W takich przypadkach należy wysłać do BPH i PeP noty korygujące (oryginał i kopię). Kopia, po ostemplowaniu, trafi zwrotnie do Akceptanta.
9
Jak przekazać informację o zmianie danych firmy?
Zgodnie z zawartą z PeP umową, obowiązek powiadomienia o zmianie danych firmy leży po stronie Akceptanta. Fakt zmiany danych firmy należy niezwłocznie zgłosić Przedstawicielowi Handlowemu lub Centrum Obsługi Akceptanta. W przypadku zmiany danych firmy niezbędne jest przesłanie kopii aktualnych dokumentów rejestrowych (NIP, Regon, KRS, wpis do CEIDG), potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
10
Jakie informacje można uzyskać ze strony www, tzw. Strefy Klienta PeP?
Strefa Klienta PeP umożliwia:
- samodzielne zarządzanie danymi firmy dotyczącymi współpracy z PeP, tj.: podgląd danych firmy, złożenie dyspozycji do modyfikacji danych firmy, pobranie dokumentów potrzebnych przy współpracy,
- pobranie raportów z transakcji,
- podgląd elektronicznych obrazów faktur i dokumentów rozliczeniowych,
- podgląd raportów usług dodatkowych, np. cashback, DCC, itp.,
- pobranie instrukcji, formularzy, materiałów pomocniczych i marketingowych,
- definiowanie parametrów promocji, jeżeli Akceptant posiada uruchomioną usługę programów lojalnościowych,
- umieszczenie logo Akceptanta i determinowanie treści marketingowych na wydrukach potwierdzających transakcje,
- kontakt z PeP.
11
Jak długo należy przechowywać wydruki z terminala?
Akceptant zobowiązany jest do przechowywania wydruków z urządzeń do akceptacji kart bądź dokumentów potwierdzających poprawność dokonanych transakcji przez okres 24 miesięcy. Dostęp do tych danych mogą mieć wyłącznie uprawione osoby
12
Jak zgłosić kradzież terminala?
W przypadku, gdy zostanie Państwu skradziony terminal, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Akceptanta pod nr telefonu: (17) 659 69 69. Kradzież należy zgłosić na policję, a kopię protokołu zgłoszenia szkody lub zaświadczenia o umorzeniu postępowania zachować jako potwierdzenie zgłoszenia sprawy, by w razie potrzeby przekazać do Centrum Obsługi Akceptanta.