Inne pytania

1

Jak nawiązać współpracę z PeP?

2

Jak można rozszerzyć działalność (nowy punkt, dodatkowy terminal)?

3

Jak otrzymać dostęp do strony www - tzw. Strefy Klienta PeP?

4

Jak można zamówić usługi dodatkowe, np. usługę logo, doładowania, cashback, DCC i inne?

5

Czy można przenieść terminal ze starego punktu do nowego lub innego (np. w przypadku likwidacji punktu)?

6

Czy nowozatrudniony personel może obsługiwać terminal? Jeśli nie, to jaki jest proces szkolenia i jak je zamówić?

7

Jak i gdzie można zamówić dodatkowe materiały marketingowe?

8

Jak można zmienić błędne dane adresowe na fakturze?

9

Jak przekazać informację o zmianie danych firmy?

10

Jakie informacje można uzyskać ze strony www, tzw. Strefy Klienta PeP?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.