Obsługa terminala

1

Jakie elementy karty należy sprawdzać przy transakcji?

2

Co oznacza komunikat „Zadzwoń do COA” pojawiający się na terminalu?

3

Co to jest numer POS ID?

4

Jaki rodzaj papieru należy zakupić, aby uzyskać poprawną jakość wydruków potwierdzenia transakcji?

5

Gdzie można zakupić papier do terminala?

6

Terminal nie wydrukował zamknięcia dnia? Jak uzyskać kopię?

7

Czy konieczne jest drukowanie przez terminal Raportu Zamknięcia Dnia nawet, gdy nie było sprzedaży?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.