Rozliczenia i reklamacje

1

Kiedy możemy spodziewać się otrzymania faktury papierowej od PeP?

2

Gdzie można wyjaśnić wątpliwości związane z otrzymywanymi raportami?

3

Kiedy pobierana jest opłata za dzierżawę terminala?

4

Kiedy klient otrzymuje środki w przypadku zwrotu/unieważnienia transakcji?

5

Kiedy dokonywany jest przelew za przeprowadzone transakcje i jak wygląda proces rozliczeń?

6

Co oznacza termin „Poziom rozliczeń Merchant”?

7

Co oznacza termin „Poziom rozliczeń Outlet”?

8

Jak opisane są przelewy do Akceptantów?

9

Czy można otrzymywać jedną zbiorczą fakturę (najem, prowizja)?

10

Jak można zmienić numer konta bankowego?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.