Transakcje płatnicze kartą

1

Jakie są aktualne stawki opłaty interchange?

2

Czy terminal płatniczy musi być włączony cały czas?

3

Wydrukowany został tylko jeden rachunek z transakcji lub wydrukowany rachunek uległ zniszczeniu?

4

Co zrobić jeśli nastąpi pomyłka w kwocie transakcji?

5

Co oznacza komunikat „Zatrzymaj kartę”?

6

Jak postępować z zatrzymaną lub znalezioną kartą?

7

Co oznacza na terminalu komunikat „Odmowa” przy wykonywaniu transakcji?

8

Czy można dzielić kwotę do zapłaty na mniejsze kwoty?

9

Co zrobić, gdy na kartcie płatniczej, w miejscu przeznaczonym na podpis, widnieje słowo "VOID"?

10

Czy można przyjąć płatność jeśli karta nie jest podpisana?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.