FAQ


1
Co to jest mPOS (ang. Mobile Point of Sale)?

2
Jakie urządzenia potrzebne są do korzystania z Urządzenia mPeP?

3
Jakie rodzaje kart obsługuje mPeP?

4
W jaki sposób mogę zamówić Urządzenie mPeP?

5
Do kogo mogę się zwrócić z pytaniami związanymi z rozliczeniem transakcji dokonanych przy użyciu Urządzenia mPeP?

6
Gdzie mogę zwrócić się w razie problemów z Aplikacją mPeP lub działaniem Urządzenia mPeP?

7
Zapomniałem nazwy użytkownika/hasła do Portalu Akceptanta – jak mam odblokować dostęp?

8
Gdzie mogę znaleźć informacje o wykonanych transakcjach?

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.