Zarząd

Jarosław Mikos - Prezes Zarządu

Jarosław Mikos od 5 grudnia 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w grupie Polskie ePłatności S.A. Posiada rozległą wiedzę na temat budowania sprawnych i szybko rozwijających się organizacji oraz znajomość praw rządzących rynkiem Fintech, w szczególności w branży e-commerce. Prezes Zarządu z 20-letnim doświadczeniem, w trakcie swojej kariery zawodowej pełnił kluczowe role w polskich i międzynarodowych firmach. Odnosił sukcesy w zwiększaniu sprzedaży, przekształceniach, restrukturyzacjach, fuzjach i przejęciach oraz optymalizacji kosztów firm. Twórca zwycięskich zespołów i inspirujący mentor. W ciągu dwóch lat zarządzania grupą PeP, zatrudniającą ponad 600 pracowników, przeprowadził 5 transakcji zakupu firm terminalowych i e-commerce, podwoił wartość sprzedaży i trzykrotnie EBITDA. W latach 2013-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska jako przewodniczący rady nadzorczej, odnotowując takie sukcesy jak stworzenie lidera wśród serwisów z 21 milionami unikalnych użytkowników i ponad 80% zasięgiem. W latach 2011-2013 był prezesem Magna Polonia finalizując rentowne transakcje sprzedaży spółek portfelowych. W latach 2000-2007 pełnił funkcję Dyrektora Finansowego, a następnie Dyrektora Generalnego w Energis Polska. W 2005 roku połączył Energis Polska z GTS Polska, w której pozostał prezesem zarządu. Wcześniej pracował w Deloitte i PwC w zakresie transakcji biznesowych, prywatyzacji oraz fuzji i przejęć, pełniąc funkcję menedżera w londyńskim oddziale PwC, a następnie zastępcy dyrektora w dziale fuzji i przejęć oraz prywatyzacji. W 1996 roku spędził rok w Coopers & Lybrand jako starszy konsultant. Działalność gospodarczą rozpoczął w 1995 roku w Deloitte & Touche w Dziale Doradztwa Gospodarczego.

Prywatnie miłośnik sportu i adrenaliny. Miłośnik alpinizmu i wypraw górskich, a także uczestnik triathlonów.



Robert Chmielewski - Wiceprezes Zarządu CFO

Robert Chmielewski, który od października 2017 r. jest Dyrektorem Finansowym (CFO), 31 stycznia 2018 r. został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Polskie ePłatności S.A. Swoją rozległą wiedzę przydatną w branży FinTech zdobył jako Dyrektor Finansowy w wielu międzynarodowych firmach. W latach 2013-2017 pracował w sektorze BPO, gdzie był członkiem zarządu. Pełnił funkcję CFO w ProService Finteco Sp z o.o. - spółce portfelowej funduszy private equity, wiodącym dostawcy usług w zakresie wsparcia produktowego i rozwiązań informatycznych dla sektora inwestycyjnego, ubezpieczeniowego i bankowego. Wcześniej pracował jako CFO w PayU, gdzie odpowiadał za 8 różnych rynków, w tym za Polskę. W latach 2003-2011 związany był z branżą logistyczną. Rozpoczął pracę w Wincanton (operator logistyczny notowany na giełdzie w Londynie) jako kontroler finansowy, by w 2006 roku zostać członkiem zarządu i dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za finanse spółek w Europie Środkowej i Wschodniej. Kariera Roberta Chmielewskiego rozpoczęła się w Jeronimo Martins na stanowisku Starszego Analityka Finansowego i Audytora Wewnętrznego. Bogata wiedza Roberta Chmielewskiego w zakresie zarządzania procesami przejęć i synergii kosztowych uzyskana w międzynarodowych spółkach przyniosła ogromną wartość dodaną, i została wykorzystana w optymalizacji i usprawnieniu zarządzania finansami spółki Polskie ePłatności S.A.

Prywatnie jest entuzjastą jazdy na rowerze i podróżowania. W wolnych chwilach szuka adrenaliny podczas wyjazdów terenowych.



Marcin Drozdowski - Wiceprezes Zarządu ds. Fuzji i Przejęć

Marcin Drozdowski dołączył do zarządu PeP w marcu 2018 roku jako Wiceprezes odpowiedzialny za obszar M&A obejmujący przejęcia i integracje firm. W PeP Marcin przeprowadził 7 transakcji przejęć firm. Zarządzał również procesami integracji przejętych spółek i uwalnianiem synergii. Marcin ma ponad 15 letnie doświadczenie w transakcjach M&A i restrukturyzacji, w szczególności na rynku usług finansowych oraz w sektorze płatności. Przed dołączeniem do PeP Marcin był Dyrektorem Zarządzającym w funduszu private equity Innova Capital, z którym był związany przez 8 lat. Wcześniej pełnił rolę wicedyrektora w warszawskim biurze KPMG Corporate Finance. Zasiadał też w radach nadzorczych Neomedic, Expander oraz Meritum Bank. Karierę rozpoczynał w Accenture i Dresdner Kleinwort Wasserstein we Frankfurcie nad Menem. Transakcje i synergie zrealizowane przez zespół Marcina umożliwiły PeP szybkie wejście na podium rynku płatności w Polsce oraz stworzyły z PeP lidera branży pod względem palety produktowej.

W wolnym czasie uprawia kolarstwo szosowe. Entuzjasta wypraw wysokogórskich.



Wacław Irzeński - Wiceprezes Zarządu ds. IT

Wacław Irzeński zarządza częścią technologiczną firmy. Od 2016 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskie ePłatności S.A. Przez ponad 20 lat związany był z branżą kart płatniczych. W latach 2010 - 2016 pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Technologii i Operacji Polskie ePłatności S.A. W tych latach pełnił również funkcję Prokurenta Zarządu Spółki. W latach 2002-2010 pracował jako Dyrektor Działu Rozwoju w OPTeam S.A. kierując zespołem wdrażającym oprogramowanie do terminali akceptujących karty płatnicze (w tym MasterCard i Visa) wydawane przez Międzynarodowe Organizacje Płatnicze. W latach 1997-2002 jako Dyrektor Działu Rozwoju w firmie Optimus - Comfort był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, projektowanie, tworzenie i wdrażanie oprogramowania w technologii kart procesorowych. W latach 1995-1997 zarządzał Centrum Szkoleniowym Optimus - Comfort, które jako jedno z pierwszych w kraju otrzymało certyfikat Microsoft Certified Education Center. W firmie Optimus - Comfort był również projektantem systemów informatycznych (1992-1995). Swoją karierę zawodową rozpoczął na uczelni. W latach 1982-1992 związany był z Politechniką Rzeszowską, gdzie jako informatyk odpowiadał za utrzymanie jednostki centralnej uniwersyteckiego komputera R32 (IBM 360). Pracował również jako adiunkt w Katedrze Automatyki i Informatyki. Szeroka wiedza i doświadczenie w dziedzinie technologii czyni Wacława Irzeńskiego jednym z największych ekspertów w branży fintech w Polsce.

Prywatnie sportowiec amator, entuzjasta kolarstwa i zwolennik pozytywnego podejścia do życia.



Grzegorz Łapiński - Wiceprezes Zarządu ds. Operacji i Rozwoju

Grzegorz Łapiński jest związany z Polskimi ePłatnościami od 14 listopada 2016 roku, kiedy to został Wiceprezesem Zarządu. Bogate doświadczenie zdobyte w trakcie kariery zawodowej Grzegorza w największych międzynarodowych firmach związanych z finansami, audytem i płatnościami bezgotówkowymi skutkuje ogromnym zastrzykiem know-how dla PeP. Od 2007 roku związany był z First Data (właścicielem znaku towarowego PolCard), gdzie w latach 2013-2016 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Pionu Sprzedaży. W poprzednich latach pełnił funkcję Dyrektora Finansowego (2008-2013) oraz Prezesa Zarządu First Data Poland Holding (2010-2014). Wcześniej (1997-2007) pracował w Ernst & Young, co pozwoliło Grzegorzowi poszerzyć swoje doświadczenie pracując w takich krajach jak USA, Grecja, Holandia czy Irlandia. Jego zróżnicowana i wszechstronna wiedza z zakresu finansów, sprzedaży, operacji oraz fuzji i przejęć daje PeP dodatkowy atut w procesie tworzenia strategii rozwoju firmy. W 2011 roku ukończył program Executive MBA na University of Chicago Booth School of Business. Jest również członkiem ACCA. Otwartość i amerykański styl komunikacji czyni go doskonałym reprezentantem Polskich ePłatności podczas branżowych konferencji i wywiadów.

Prywatnie każdą wolną chwilę poświęca na ćwiczenie Kick-Boxingu i myślenie o nowych miejscach na podróże z rodziną.



Piotr Kokoszczyński - Wiceprezes Zarządu ds. Prepaid

Piotr Kokoszczyński jest związany z PeP od czerwca 2019 roku. Po przejęciu PayUp przez Grupę Polskie ePłatności S.A., Piotr objął stanowisko Wiceprezesa Zarządu PeP, gdzie obecnie jest odpowiedzialny za zarządzanie działalnością pionu Prepaid. Z rynkiem akceptacji kart w Polsce związany jest od 20 lat. W latach 2015-2018 w Grupie Eurocash pełnił funkcję Dyrektora Generalnego PayUp Polska S.A. W latach 2015-2018 zdobywał doświadczenie w firmie będącej jednym z liderów dystrybucji prepaid - Milo S.A. / Lekkerland Polska, gdzie zbudował sprawnie działający Dział Usług Elektronicznych. Kariera zawodowa Piotra rozpoczęła się w PolCard S.A., gdzie pracował w latach 1998-2003, tuż po ukończeniu studiów na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zdobyte przez 20 lat pracy w największych firmach z branży płatniczej pozwala Piotrowi rozwijać działalność prepaidową w PeP, a także planować i nadzorować strategię zakupową firmy.

Prywatnie miłośnik tenisa i podróżnik.



Żaklina Pawlak-Iwińska - Wiceprezes ds. HR

Żaklina Pawlak Iwińska była związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. W lutym 2019 roku objęła stanowisko wiceprezesa ds. personalnych, a od końca 2019 roku jest członkiem rady nadzorczej BillBird S.A. (członek grupy Polskie ePłatności S.A.). W latach 2011-2019 pełniła funkcję Dyrektora Działu Personalnego. Doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała w latach 2010-2016 na stanowisku Dyrektora Personalnego w OPTeam S.A. Od końca 2016 roku prowadzi i rozwija własną firmę HRO+, w której pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Lata 2007-2010 poświęciła pracy i zdobywaniu doświadczeń w Szpitalu Rzeszowskim MSWiA, jako kierownik działu personalnego. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego w dziedzinie socjologii i historii, z dodatkowymi dyplomami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Swoje znaczące doświadczenie wykorzystuje do wspierania rozwoju jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Swoją wiedzą i pasją dzieli się uczestnicząc jako prelegent i ekspert w licznych konferencjach i seminariach w ramach Podkarpackiego Klubu HR.

W wolnych chwilach uwielbia duże i małe podróże, a także nowoczesne metody rozwoju osobistego pracowników. Aktywność w plenerze związana jest z jej pasją do kwiatów i ogrodnictwa.



Maciej Nowosielski - Wiceprezes ds. Sprzedaży

Z Polskie ePłatności S.A. związany jest od maja 2017 roku - najpierw jako Dyrektor Handlowy, a od stycznia 2020 roku jako Wiceprezes ds. Sprzedaży. W latach 2013-2017 współpracował z Międzynarodowym Funduszem Inwestycyjnym Adwent w projekcie związanym z wydawnictwami szkolnymi i pedagogicznymi, jako Dyrektor Handlowy zarządzał wszystkimi kanałami sprzedaży i obsługi. Podobnie w projekcie szkoleniowym Centrum Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych, pełniąc funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu i Sprzedaży, zbudował nową linię biznesową. Równolegle realizował projekty tymczasowe dla takich firm, jak Perfetti van Melle, Ricoh i Media Saturn Holding, a także innych. W latach 1997-2010 związany był z branżą telekomunikacyjną, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży Pośredniej i Inwestycji w Orange zarządzał siecią agencji sprzedaży pośredniej oraz projektami inwestycyjnymi na rynku B2C i SOHO. Wcześniej w Grupie Telekomunikacja Polska zarządzał strukturami terenowymi w obszarach sprzedaży i marketingu operacyjnego na stanowiskach kierowniczych. Swoje kompetencje doskonalił na Executive MBA na The Nottingham Trent University & Poznań University of Economics, szkoleniach oferowanych przez FT Group Management School Development Programs oraz studiach podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu. Posiada certyfikat Associate PM wspierany przez szkolenia MT&DC, TQM i SixSigma. Praktyk, doświadczony lider w zakresie sprzedaży, rozwoju organizacji, zarządzania zmianą, pracy ze strukturami wielokanałowymi, w tym sprzedaży usługowej i własnej, agencyjnej i call center. Swoją wiedzą chętnie dzieli się prowadząc szkolenia i wykłady na kilku uczelniach w kraju.

Prywatnie, entuzjasta sztuk walki.



Janusz Bober - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Założyciel Polskie ePłatności S.A.

Związany z branżą FinTech od 30 lat. Od 2016 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Polskie ePłatności S.A. W latach 2010 - 2016 kierował PeP, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu spółki. W latach 2003-2011 był odpowiedzialny za rozwój OPTeam S.A. - jako Prezes Zarządu i akcjonariusz. Od 2012 roku pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej OPTeam S.A. Wcześniejszą część swojej kariery zawodowej poświęcił budowie OPTeam S.A. (działającej w latach 1992 - 2003 pod nazwą OPTIMUS - Comfort Sp. z o.o.), gdzie był Prezesem Zarządu i udziałowcem. Początek kariery zawodowej Janusza związany jest z pracą na stanowisku specjalisty ds. informatyki w Rzeszowskim Przedsiębiorstwie Robót Drogowych i Politechnice Rzeszowskiej. W latach 1983 -1987 został oddelegowany do Zakładu Lampy Wyładowczej "Polam-Rzeszów" w celu realizacji projektu elektronicznego zapłonu do lamp wyładowczych. Człowiek z dużymi osiągnięciami w branży FinTech i pasją do wyzwań sportowych, które towarzyszyły mu podczas 30-letniej kariery w branży technologicznej.

Prywatnie spędza czas na organizowaniu wycieczek rowerowych i pływaniu.



Krzysztof Kulig - Członek Rady Nadzorczej

Krzysztof Kulig posiada ponad 17-letnie doświadczenie w zakresie private equity oraz na rynkach kapitałowych. Jest partnerem w Innova Capital, jednym z wiodących funduszy inwestujących w segmencie średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowej. Od 29 czerwca 2016 r. pełni funkcję członka Rady Nadzorczej spółki Polskie ePłatności S.A. Jest odpowiedzialny za rozwój inwestycji w usługi finansowe i B2B w całym regionie, a także za utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i inwestorami spółki. Krzysztof może pochwalić się aktywnym udziałem w szeregu transakcji w całym regionie. Zarządzał lub nadzorował inwestycje w takich firmach jak: Polcard, Meritum, Expander, Provus, PEKAES i CRE Polskie ePłatności S.A. Obecnie jest członkiem zarządów firm Neomedic, Wirtualna Polska i PEKAES. Przed dołączeniem do Innova Capital pełnił funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Zarządzającego w Euronet Services Polska. Wcześniej pracował jako Główny Konsultant i Dyrektor w Heidrick & Struggles, gdzie zarządzał operacjami w sektorze e-biznesu i usług profesjonalnych. Krzysztof posiada tytuł MBA Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. Jest również absolwentem Uniwersytetu Kent w Canterbury w Anglii. Zdobyte przez lata doświadczenie wykorzystuje w poszukiwaniu możliwości inwestycyjnych w sektorze usług finansowych dla biznesu i IT, a także przy rekrutacji pracowników wyższego szczebla.

W wolnym czasie chętnie spędza czas na świeżym powietrzu i poświęca się swoim pasjom, a także uprawia aktywnie sport.



Anna Zientkiewicz - Członek Rady Nadzorczej

Anna Zientkiewicz jest członkiem Rady Nadzorczej od 8 marca 2018 roku. Od 2016 roku jest członkiem zespołu inwestycyjnego w funduszu Innova Capital Private Equity. Zaangażowana m.in. w transakcje z sektora finansowego i produkcyjnego. Znaczną część swojej kariery zawodowej spędziła w zespole Corporate Finance KPMG, gdzie w latach 2006 - 2016 pracowała jako menedżer odpowiedzialny za realizację projektów fuzji i przejęć w wielu sektorach gospodarki. Posiada również tytuł CEMS Master in International Management z ESADE w Barcelonie i zdała wszystkie trzy poziomy egzaminu CFA. Posiadając głęboką wiedzę i bogate doświadczenie specjalizuje się w wycenach przedsiębiorstw, analizach finansowych i Private Equity.

W wolnych chwilach poświęca czas na aktywny wypoczynek, stawiając jednocześnie przed sobą kolejne wyzwania sportowe i zawodowe.



Magdalena Pasecka - Członek Rady Nadzorczej

Magdalena Pasecka ukończyła studia magisterskie w zakresie bankowości i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także studiowała na Uniwersytecie Johannesa Gutenberga w Moguncji (Niemcy). Jest członkiem Association of Charted Accountants in Great Britain (ACCA), a także posiada uprawnienia polskiego biegłego rewidenta. Od 2014 roku Magdalena jest CFO i członkiem Komitetu Inwestycyjnego w Innova Capital, Private Equity Manager koncentrującym się na Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pełniła funkcję analityka w Feri Alternative Assets GmbH (Niemcy), funduszu doradczym funduszy (2002), KPMG Audit (2003-2006), kontrolera finansowego w Innova Capital (2006-2010) oraz CFO/członka zarządu w MCI Management SA (2010-2014), domu VC i PE notowanym na GPW w Warszawie.



Szanowny Użytkowniku!

Na naszych stronach korzystamy z plików cookie. Dane te są przez nas zbierane, aby poprawić komunikatywność na stronie a także pozwalają Ci pełniej korzystać z jej możliwości. W ten sposób jesteśmy w stanie dopasować indywidualne treści do Ciebie oraz pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób usprawnić funkcjonalność naszych stron, tak by korzystanie z nich było dla Ciebie przyjemniejsze i prostsze. Abyśmy mogli zapewnić Ci te wszystkie funkcjonalności prosimy o akceptację plików cookie, związanych z wydajnością usług, funkcjonalnością strony i treściami reklamowymi. Chcemy Cię zapewnić, że strony nie zbierają w sposób automatyczny żadnych innych informacji, z wyjątkiem tych zawartych w plikach cookies oraz znacznikach pikselowych. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Dbamy o Twoje dane tak by były u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili, ustawienia można w dowolnej chwili zmienić. Szczegóły jak to zrobić i jak zarządzać wyrażoną przez Ciebie zgodą uzyskasz w Polityce prywatności.
Należą do nich pliki, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu oraz pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu; (zgoda nie jest wymagana)

Zapisano
Są to pliki umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację Twojego interfejsu, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzisz, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

Zapisano
Te pliki cookie, umożliwiają nam zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu, pomagają nam udoskonalać witrynę. Dzięki tym plikom często mamy możliwość szybszego przetworzenia Twojego żądania oraz możemy zapamiętać Twoje ustawienia Wyłączenie tych plików może spowodować nieprawidłowości w wyświetlaniu treści i spowolnione działanie strony.

Zapisano
Pliki cookie, umożliwiające dostarczanie Ci treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań dzięki którym reklamy zarówno na tej stronie jak i poza nią są zgodne z Twoimi preferencjami. Wyłączenie tych plików cookie może spowodować wyświetlanie zawartości stron internetowych Serwisu niedostosowanych do Twoich zainteresowań. Korzystanie z Serwisu może być wówczas mniej zoptymalizowane.

Nie teraz, zdecyduję później Gotowe