Zaawansowane programy lojalnościowe
Lojalny Klient jest niezwykle cenny dla każdej Firmy, dlatego warto budować i wzmacniać jego lojalność.
Polskie ePłatności oferują rozwiązania, dzięki którym każdy, nieważne - mały czy duży - sklep, restauracja czy punkt usługowy, może pokusić się o własny program lojalnościowy.
W swej ofercie posiadamy:
System do generowania kuponów rabatowych/bonów z poziomu terminala POS
Dzięki temu rozwiązaniu możesz sam definiować rodzaj, zakres i kryteria danej akcji promocyjnej czy lojalnościowej poprzez Portal Akceptanta Polskich ePłatności.
Kupon rabatowy czy też bon zakupowy generowany jest po transakcji przy spełnieniu określnych warunków, które Ty sam definiujesz, dostosowując akcję do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.
Głównymi zaletami tego programu lojalnościowego są m.in.:
• łatwość i swoboda zarządzania Programem,
• niski koszt przeprowadzenia akcji,
• możliwość tworzenia rozwiązań unikalnych niemalże natychmiastowo, bez żadnych dodatkowych nakładów - wystarczy kliknąć i zdefiniować Program,
• stały i bezpłatny monitoring wyników Twojej akcji marketingowej.
Karty podarunkowe
Dystrybucja kart podarunkowych wśród klientów Twojego przedsiębiorstwa do doskonały sposób by zwiększyć jego dochody:
• karty podarunkowe stanowią oryginalny prezent dla niezdecydowanych klientów,
• gwarantują odwiedziny osoby obdarowanej w Twoim przedsiębiorstwie,
• zwiększają szansę, że obdarowana osoba wyda więcej niż nominał karty,
• dają możliwość zdobycia nowych klientów,
• są idealnym zastępstwem dla zwrotu gotówki,
• mogą stanowić sposób gratyfikacji klientów za ich lojalność czy też mobilizować do powrotu klientów, którzy dawno nas nie odwiedzali,
• dają możliwość stosowania swoich własnych projektów graficznych i budowania pozytywnego wizerunku marki.
Systemy oparte na karcie lojalnościowej
Rozwiązanie to stanowi bardzo wygodny sposób zachęcania klientów do bycia lojalnym Twojej marce!
Karta lojalnościowa daje Ci możliwość łatwego definiowania kampanii marketingowej najbardziej odpowiadającej Twoim potrzebom, np.:
• przyznawanie punktów za zakupy w określonej kwocie,
• wymiana punktów na nagrody (z katalogu nagród, na bony towarowe, na upusty kwotowe czy procentowe, itp.),
• możliwość zwiększenia ruchu w godzinach poza szczytem poprzez nagradzanie typu "happy hour",
• możliwość nagradzania określonych grup docelowych (np. nowi klienci, VIP, pracownicy).
Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu:
Centrum Obsługi Akceptanta tel. 17 859 69 69, e-mail: coa@pep.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego poniżej.